
שירותים רפואיים מתקדמים לגיל השלישי
מערך מקיף ומלא לליווי שירותים רפואיים מתקדמים לגיל השלישי
Care Givers
מרכז ייעוץ והכוונה רפואי לבני משפחה מטפלים
כמעט לכולנו קרו מקרים בו נדרשנו לטיפול בהורה ו/או בן משפחה חולה או נצטרך להתכונן ליום בו נידרש נטפל באדם קרוב ויקר המתמודד עם מחלה, מוגבלות או זקנה. מכל הלב, הנשמה והזמן שלנו.
בלי לחשוב פעמים, לקחנו על עצמנו תפקיד משמעותי וחשוב מאין כמותו – שאין לנו כל הכשרה למלא, מלבד כוונות טובות ורצון טוב של דאגה אהבה ורצון טוב.
המונח Care giver הינו מושג שכיח אבל ברוב המקרים הוא מתורגם לתמיכה רגשית או לעיתים קרובות בהסעות מרופא או נוכחות בבית חולים בתורנות אדם הנזקק לעזרה יכול להביע טרוניות, להיות תובעני ובלתי צפוי. וכך, בצד החוויה הטיפולית המעצימה.
ייעוץ וליווי ייחודי רפואי ורגשי לבני משפחה מטפלים
הייעוץ ניתן על ידי מומחים מעולם הרפואה והעבודה הסוציאלית והם מתקיימים בשילוב מפגשים מרחוק ומפגשים פרונטליים בבית המשפחה מתוך התחשבות תמידית בצרכי החולה ובני המשפחה האחרים.
הליווי הינו צמוד עוטף ומכוון לחולה ומשפחתו בשעת משבר רפואי.

קבוצת תמיכה לבני משפחת החולה
סדרת מפגשים לבני משפחת החולה. ליווי קבוצתי לחיזוק יכולת ההתמודדות עם האתגרים הייחודיים העומדים בפני בני המשפחה בתקופת המשבר הרפואי.
הרצאות העשרה בנושא ניהול משברים רפואיים לחברות וארגונים
הרצאות לקהל הרחב לצוותים רפואיים, חינוכיים, מתנדבים ועוד - בנושא התמודדות הקהילה, החברה והסובבים, עם משבר רפואי.
קבוצת תמיכה לילדי ההורים המזדקנים והחולים לעובדי ארגונים
קבוצת תמיכה לגילאי אמצע החיים, נוכח ההתמודדות עם אתגרי הבריאות הפיזיים והמנטליים של ההורים המזדקנים.

קורס בניהול משברים רפואיים למאמנים ומטפלים
קורס ייחודי למאמנים ומטפלים בקהילה למתן כלים להתמודדות עם זיהוי וניהול משברים רפואיים ארגז כלים למתן חוסן נפשי וכלים לליווי וניהול משברים רפואיים.
מוקד ניטור ואיתור לחולי דמנציה וחולים סיעודיים ונוירולוגים
מרכז "קהילה בריאה" מפעיל מוקד ניטור מרחוק המאפשר לבני המשפחה להיות בטוחים כי במקרה של נפילה או איבוד זיהוי דרך או מיקום המוקד מצייד את המנוי בשעון הכולל כפתור מצוקה חדשני ומתקדם לזיהוי נפילות ואיתור מיקום המנוי באמצעות תוכנה אשר מאתרת את מיקומו של המנוי באופן מדויק לחצן מצוקה אלחוטי נייד ועמיד למים, כך שניתן להתקלח איתו. אין צורך לגשת למכשיר הטלפון כדי לשוחח עם המוקד, לחצן המצוקה הנייד כולל אפשרויות שמיעה ודיבור. עם יצירת הקשר, נציגי המוקד יראו את כל פרטי הלקוח, היסטוריה רפואית, אלרגיות, ואת פרטי אנשי הקשר אם יש צורך ליידע את בני המשפחה הרשומים במוקד.
